بسم الله الرحمن الرحيم
"In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful"

Betapa agungnya! Allah SWT menurunkan ayat pertama @ perkataan pertama melalui Al-Quran hanyalah dengan perkataan Iqra'. Anehnya, perkataan pertama itu bukan bermaksud, sembahyang, puasa, dsb. Ia bermaksud "bacalah..."

Allah revealed the first sentence @ first word through the Quran is the word Iqra '. Oddly, the first word that does not mean, prayer, fasting, etc.. It means "read ..."

Wednesday, June 17, 2009

Tag Wallet/Purse


A. Snap the picture of both inner and outer of your wallet/purse.



wallet dari 2003 kot aku pakai & 2 kali hilang n jumpa balik.


B. Introduce your purse brand, price & where you buy.

Brand : Lois
Price : RM100++(ada diskaun 70% tu yg amik..hehe)
Where : Butik ape tah kat Megamall Pinang, Seberang Perai.


C. Take out whatever its inside your purse.


IC ada, lesen ada, macam2 ada. (gambar rumaja pun ade..huhu)

kad staf dan pelbagai kad bank (yg. x bape ade duit di dalamnya)


business kad dan pelbagai


duit lama dan baru. duit lama tu aku simpan jer buat koleksi. duit baru tu untuk belanja diri sendiri..hehe


D. Tagged other 7 persons.
saper2 yang suke buat, sile lah yer. x pakse n x larang..hehe

E. Comment on your friend’s (who tagged you) wallet/purse.
mcm2 ade dlm purse cik seha owen ni. nasib baik peti ais dgn mesin basuh xde, kalau x mmg lagi gempak..hehe


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...