"2008 Cute's 3logger Award"

Peraturan :

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag menerima award ini. 

Award ni seha yg bg...
1st time aku dpt award...
aku xrase pon blog ni cute...

10 facts about ME. (x penah2 aku buat benda ni..)

1. saye mempunyai 2 bijik mata...
2. saye seorang lelaki (tulen)...
3. rambot saya tidak lurus...
4. saye suke minom milo ais yg sedap..yg ceroi x mau..
5. saye suke mkn nasik..org kedah, besa laa..
6. hobi saye tgk muvee (bukan di panggung, sbb xdak org ajak & xtau nk ajak sape)
7. ramai org kata saya pendiam..mmg pun, tp kalau dh rapat..bole tahan gak menyembang..
8. saye mmg suke camera..tp kdg2 agak malu nk begamba @ amik gamba..
9. saye selalu dibuli oleh anak2 buah saya...
10. saye masih 1...(???)


10 blog yg seterusnye yg dirasekan agak2 cute ialah:

1. Bain
2. Azuwan
3. Ady AO
4. Azdy
5. Tom Cruise
6. Tom Jones
7. Tommy Lee Jones
8. Tom Selleck
9. Tom & Jerry
10. Tom Tom Bak

fuhh...letih gle nk bwat mende alah ni....
3tahun aku nk siap kn ni..

Comments

sEhA OweN said…
mmg btol2 ko copy paste sume ayat2 aku tuh...
ko tuka sket2 je...
nmpk sgt pemls ko nih...
nk kene sekeh ali nih...
tp thanx la ssb da bwat...
walaupon ko mls kn....
hehe
Anonymous said…
eh..mana ade..
aku main buat je..
tgk2..same plak..
hehehhe
baincardin said…
Lee...aku dah jawab tag ko ni. Cute ke blog aku tu lee? heheh ^_^
Anonymous said…
rase2 mcm blogger 1-4 je yg wujud ek.. selebihnyer tuh hanye rekaan semate-mate tul tak? huhuhuhu power ar de blogger ngan byk giler tom..