Malang...Kemalangan..


Malang? Tuhan x penah bagi nasib malang kat kita cuma kadang2 Dia test kita dgn musibah2 yang pelbagai untuk hamba-Nya menilai..

Kejadiannya begini, aku bertolak blk kg ke Jitra, Kedah pada hari Sabtu 6hb 12 2008 lebih kurg ptg kul 6. aku blk dgn adik aku n sorg memba (Wan Sanglang). Setibanya di kilometer 300 diatas highway area Gopeng. aku melihat 2 biji kereta berpusing dihadapan aku. Aku cuba mengelak tapi terkena juga. Apa bole buat..nasib badan..


cantik sungguh seni yang berlaku..huhu
dua kereta yang berpusing
kaki sahabat ku yang tercedera
rapat divider tp nasib baik x kena
keadaan kereta2 selepas pelanggaran
camry yang terlibat
baik punya aku bantai..huhu
perbincangan kejadian
kereta mcm ni..tp semua selamat..
bole tahan aku langgar..huhu
penerangan dari trafik
adik aku benjol di dahi
report di buat
report diperiksa
peace!!

Begitulah adanya. Alhamdulillah..tiada sebarang kecederaan serius berlaku pada semua. Hanya kereta aku yang tercedera..huhu. Habuan hang laa Ali..huhu

Wassalam...

Comments

Syuk said…
wahh... ak sangat bersimpati...
kreta siap da bro??
sabar ar erk...
leeyana said…
giler ah..dah cam artis dah ko gambo ditangkap oleh paparazi..paper pun alhamdulillah ko selamat....
Anonymous said…
tq..org kg kt situ igt aku artis..hehe, semua slamat..slamat raya haji..