KEDAH JUARA PIALA FA 2007




Kedah berjaya menjadi juara Piala FA buat kali kedua selepas kali pertama menjuarainya pada 11 tahun dulu iaitu pada tahun 1996..Perlis terus kecewa selepas kali ketiga berturut-turut memasuki final Piala FA tapi masih belom dapat menjulang piala tersebut..Walaupun pada hari final tersebut aku terpaksa bergerak dari Aloq Staq ke KL untuk pergi ke Pulau Tioman, tapi aku harap Kedah akan menang..Aku sampai KL dlm pukoi 7.30mlm, bertolak p umah member aku sblm nk naik bas p Mersing kui 11.30mlm satgi..Aku tgk final Piala FA kt umah dia tp x sampai abih sbb xdan nk naik bas kui 11.30..Sampai pudu dlm kelam kabut sbb jln jem td..Jam pun dh pukoi 11.32mlm..P kaunter tanya, bas dh lpas..hehe, tp di celah2 tu aku sempat tgk tv kt pudu tu..Masa tu tgh sepak penalti..dan KEDAH menang..Aku bergembira bersama beberapa org peminat kedah di situ..Walaupun bas terlepas tp janji Kedah menang..hehehehe, member aku bengang sbb aku duk sronok dan dia duk pening sbb bas terlepas..haha (sory dud)




Comments